Obsługa IT
Obsługa IT:
Realizujemy wdrożenia systemów oraz administracji istniejącymi zasobami. Nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie wsparcia infrastruktury serwerów opartych na systemach firmy Microsoft/Linux poparte jest odpowiednimi certyfikatami min.
- MCSE: Server Infrastructure,
- MCSE: Cloud Platform and Infrastructure,
- SUSE Certified Linux Administrator,
- RHCSA.
Nasza oferta zawiera pełne spektrum usług outsourcingowych, tj. przejęcie odpowiedzialności za cały obszar IT w firmie, które poprzedzone jest transparentną tranzycją od dotychczasowego dostawcy, bądź działu IT.
Nasza firma od lat pracuje w oparciu o metodologię zgodną z ITIL – Information Technology Infrastructure Library czyli zbiór najlepszych praktyk wykorzystywanych w zarządzaniu informatycznym wsparciem procesów biznesowych. Dzięki naszemu indywidualnemu podejściu nasi Klienci mogą skupić w 100% swoją uwagę na rozwoju swojej podstawowej działalności i po odpowiedniej konsultacji także w pełni zoptymalizować koszty związane z IT.
Pracujemy w oparciu o własne narzędzia zgłaszania awarii i monitorowania systemów, ale korzystamy również z aplikacji, które działają już w strukturze Klienta.
Outsourcing IT wg Proframe to:
- Pełna odpowiedzialność za infrastrukturę IT w firmie Klienta,
- Przejęcie pełnej odpowiedzialności za ciągłość działania IT (SLA 24×7),
- Stałe, indywidualnie negocjowane miesięczne opłaty,
- Najwyższa jakość oferowanych usług,
- Możliwość przejęcia infrastruktury od istniejącego dostawcy/lokalnego zespołu IT, lub kierowanie obecnym.
Jako profesjonaliści zawsze bierzemy pełną odpowiedzialność za zachowanie ciągłości działania biznesu Klienta w obszarze IT.
Obsługa Systemów Bezpieczeństwa (Serwis i Konserwacja):
Posiadamy zespół wykwalifikowanych techników, na których opieramy dział serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa takich jak:
- SSP
- DSO
- CCTV
- SKD / SSWiN
- DOMOFONY
- GAZEX
- LAN
- SZLABANY / BRAMY / SŁUPKI AUTOMATYCZNE
Od wielu lat współpracujemy z różnymi producentami sprzętu, co dało nam możliwość obsługi praktycznie każdego systemu z branży zabezpieczeń technicznych.
Nasi serwisanci są zawsze na bieżąco z wiedzą, która systematycznie jest aktualizowana poprzez…” – szyk: „która jest systematycznie aktualizowana poprzez szereg szkoleń/ warsztatów/ wdrożeń
Nasz dział serwisu posiada własną strukturę operacyjną, dzięki której możecie Państwo jako nasi nowi Klienci być pewni, że każde zgłoszenie serwisowe będzie obsłużone zgodnie z wybranym przez Państwa poziomem serwisowym.
Wybrany poziom serwisowy da Państwu gwarancję między innymi:
- dostępności serwisu w określonych dniach i porach (maksymalny poziom to 7 dni w tygodniu i 24h/dobę)
- uzgodnionego czasu reakcji na awarię
- uzgodnionego czasu reakcji na awarię krytyczną
- dostępu do portalu serwisowego
- utrzymywania uzgodnionego magazynu urządzeń zapasowych
W zależności od Państwa potrzeb i preferencji oferujemy obsługę serwisową rozliczaną ryczałtowo, stawkami godzinowymi lub w sposób mieszany.
Dzięki elastycznemu podejściu jesteśmy w stanie dopasować się do specyfiki każdej jednostki niezależnie czy jest to zakład pracy ciągłej, wspólnota mieszkaniowa czy budynek biurowy.