OBSŁUGA IT2019-10-31T12:31:58+00:00

Obsługa IT

Obsługa IT:

Realizujemy wdrożenia systemów oraz administracji istniejącymi zasobami. Nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie wsparcia infrastruktury serwerów opartych na systemach firmy Microsoft/Linux poparte jest odpowiednimi certyfikatami min.

  • MCSE: Server Infrastructure,
  • MCSE: Cloud Platform and Infrastructure,
  • SUSE Certified Linux Administrator,
  • RHCSA.

Nasza oferta zawiera pełne spektrum usług outsourcingowych, tj. przejęcie odpowiedzialności za cały obszar IT w firmie, które poprzedzone jest transparentną tranzycją od dotychczasowego dostawcy, bądź działu IT.

Nasza firma od lat pracuje w oparciu o metodologię zgodną z ITIL – Information Technology Infrastructure Library czyli zbiór najlepszych praktyk wykorzystywanych w zarządzaniu informatycznym wsparciem procesów biznesowych. Dzięki naszemu indywidualnemu podejściu nasi Klienci mogą skupić w 100% swoją uwagę na rozwoju swojej podstawowej działalności i po odpowiedniej konsultacji także w pełni zoptymalizować koszty związane z IT.

Pracujemy w oparciu o własne narzędzia zgłaszania awarii i monitorowania systemów, ale korzystamy również z aplikacji, które działają już w strukturze Klienta.

Outsourcing IT wg Proframe to:

  • Pełna odpowiedzialność za infrastrukturę IT w firmie Klienta,
  • Przejęcie pełnej odpowiedzialności za ciągłość działania IT (SLA 24×7),
  • Stałe, indywidualnie negocjowane miesięczne opłaty,
  • Najwyższa jakość oferowanych usług,
  • Możliwość przejęcia infrastruktury od istniejącego dostawcy/lokalnego zespołu IT, lub kierowanie obecnym.

Jako  profesjonaliści zawsze bierzemy pełną odpowiedzialność za zachowanie ciągłości działania biznesu Klienta w obszarze IT.

Obsługa Systemów Bezpieczeństwa (Serwis i Konserwacja):

Posiadamy zespół wykwalifikowanych techników, na których opieramy dział serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa takich jak:

  • SSP
  • DSO
  • CCTV
  • SKD / SSWiN
  • DOMOFONY
  • GAZEX
  • LAN
  • SZLABANY / BRAMY / SŁUPKI AUTOMATYCZNE

Od wielu lat współpracujemy z różnymi producentami sprzętu, co dało nam możliwość obsługi praktycznie każdego systemu z branży zabezpieczeń technicznych.

Nasi serwisanci są zawsze na bieżąco z wiedzą, która systematycznie jest aktualizowana poprzez…” – szyk: „która jest systematycznie aktualizowana poprzez szereg szkoleń/ warsztatów/ wdrożeń

Nasz dział serwisu posiada własną strukturę operacyjną, dzięki której możecie Państwo jako nasi nowi Klienci być pewni, że każde zgłoszenie serwisowe będzie obsłużone zgodnie z wybranym przez Państwa poziomem serwisowym.
Wybrany poziom serwisowy da Państwu gwarancję między innymi:

  • dostępności serwisu w określonych dniach i porach (maksymalny poziom to 7 dni w tygodniu i 24h/dobę)
  • uzgodnionego czasu reakcji na awarię
  • uzgodnionego czasu reakcji na awarię krytyczną
  • dostępu do portalu serwisowego
  • utrzymywania uzgodnionego magazynu urządzeń zapasowych

W zależności od Państwa potrzeb i preferencji oferujemy obsługę serwisową rozliczaną ryczałtowo, stawkami godzinowymi lub w sposób mieszany.

Dzięki elastycznemu podejściu jesteśmy w stanie dopasować się do specyfiki każdej jednostki niezależnie czy jest to zakład pracy ciągłej, wspólnota mieszkaniowa czy budynek biurowy.

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
Ta strona używa plików cookie i usługi stron trzecich. Korzystając z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką RODO POLITYKA PRYWATNOŚCI ZGODA